sasontheroadagain.reismee.nl

4e Etappe van Sahagun naar El Burgo Ranero

Gisteravond tijdens het eten begon het behoorlijk te borrelen in mijn maag en darmen en toen ik terugkwam van het eten moest ik meteen naar de wc. Die heb ik vannacht een paar keer gezien en mijn arme darmen hebben zich goed geleegd.....

Dus niet zoveel geslapen vannacht kunnen jullie je wellicht voorstellen. Ik had wel gierende honger vanmorgen (zo vreemd...haha), dus eerst even uitgebreid ontbijten met geroosterd brood met jam (is goed voor rommelende darmen) en thee.

De bedoeling was om weer te gaan lopen na 2 massages, maar naast slappe benen door de darmen en het slaapgebrek kwam het vandaag ook nog eens met bakken uit de hemel. Dus nog maar een kopje thee en even afwachten.....

Rond 10 uur vanmoegen ging het nog harder regenen en ik loop graag, maar niet om volledig doorweekt aan te komen. Een bui is niet erg en mijn oma Trien zou hebben gezegd "je bent niet van gemalen poppenstront", maar dit......

Dus jawel.....een taxi geregeld en daar hadden 2 Italianen en een Deense jongen ook wel oren naar.

In El Burgo Ranero aangekomen, kon ik nog niet in mijn hotelkamer dus ik heb daar rondgehangen en wat gegeten en ik ben zelfs tussen de buien door nog even gaan lopen om te kijken wat mijn benen ervan vonden. Ze vonden het pittig kan ik je zeggen.

Langzaamaan kwam iedereen een beetje binnendruppelen (in dit geval ook letterlijk) en iedereen was het erover eens....dit was echt te erg. Ik hoorde van de Duitse dame die bij Brussel woont dat haar benen doorweekt waren en ze liep te soppen in haar schoenen. Ze was achteraf gezien graag met mij met de taxi gegaan......

In mijn hotel hadden ze zelfs de verwarming aangedaan. Dit had ik me toch niet voorgesteld van wandelen in juni....het zou hier ca. 25 graden moeten zijn en zonnig en nu is het ca. 16 graden, zwaarbewolkt met flinke buien en een stevige wind..... Maar het is wat het is!!

Vanavond hadden ze lekkere kippensoep op het menu staan en dat vinden de darmen ook fijn!! Dus 2,5 bord kippensoep naar binnen gewerkt....voorgerecht, hoofdgerecht en toetje....een echt pelgrimsmenu!!

Gelukkig was het wel gezellig aan tafel met de andere wandelaars, maar toch bijtijds naar boven om wat slaap te pakken. Tot morgen!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!