sasontheroadagain.reismee.nl

De 2e etappe van Carrion de los Condes naar Calzadilla de la cueza

Gisteren mijn 1e etappe gehad en ik ben daar waarschijnlijk iets te enthousiast gaan lopen..... Het was "maar" 18km en ik was goed getraind en tijdens het lopen ging het goed.

Toen ik aankwam in Carrion de los condes ging het ook nog goed, maar ik moest wachten op mijn bagage waar mijn droge en schone spullen in zaten. Het duurde dus even voor ik lekker kon douchen en opwarmen..... Waarschijnlijk en iets te fanatiek geweest (en ik wilde de buien voorblijven, wat niet was gelukt...haha) en ik koelde iets te snel af dus deed mijn kuit (eigenlijk net onder mijn knieholte) vervelend.

Maar ik ben vanochtend gewooon opgestaan en na het ontbijt vertrokken richting Calzadilla de la cueza. Ik liep wel soepel maar het tempo heb ik naar beneden geschoefd. Was een übersaaie etappe vandaag, buiten de velden enzo dan. Geen dorpen onderweg en een eindeloze grintweg..... Iedereen vroeg zich af waar dat dorp nou was en het bleek net achter een heuvel te liggen, waardoor je dacht dat je gek was geworden...haha!!

Inmiddels ken ik al wat gezichten en het is echt leuk om mensen te ontmoeten.

Om mijn been een beetje te ondersteunen, heb ik mezelf getrakteerd op een massage van een uur (!). Dat was een goede zet!! Zij zei dat mijn been/kuit waarschijnlijk een beetje geïrriteerd was. Ze heeft er ijs op gedaan en aangeraden morgen wel te gaan lopen maar dan niet het hele stuk. Nou komt het heeeel goed uit dat er morgen wel weer dorpen onderweg liggen en ik heb alle telefoonnummers al gekregen....taxi, herberg waar ik langs kan, haha.... er wordt goed voor me gezorgd!!!

Vanavond gegeten met een Duitse dame die in Brussel woont en daarna met een stelletje Engelstaligen (Iers en Amerikaans) nog een kop thee gedronken.

Nu nog even de blog n de koffer klaar maken en dan weer slapen....is soms wat lastig met al die talen in mijn hoofd, dus lang leve de reiki!!!

De foto's komen later, wan het duurt een eeuwigheid om iets te uploaden....dat kan de wifi niet aan....

Toedeoeeee!!


Reacties

Reacties

Jeroen

Ha Zus, Dank voor je reisverslag. Zo heb je weer geleerd dat achter de bergen niet de horizon gloort maar gewoon .......een stad! Dat kan soms heel prettig zijn. Succes vandaag en wandel ze! grtz je Gebroerte

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!