sasontheroadagain.reismee.nl

Van Los Arcos naar Logrono (met de bus)

Hallo allemaal,

Het lijkt erop dat dit een bijzonder korte wandelvakantie gaat worden.....mijn knie is wel ietsje beter, maar bij lange na niet genoeg om te kunnen wandelen! Ik zou nog 2 etappes gaan lopen, maar dat is eigenlijk dus geen optie. Ik zou morgen bijna 24 km moeten lopen met een paar klimmetjes erin en overmorgen ook iets in die orde van grootte.

Ik kan uiteraard, net als vandaag, met de bus naar de volgende plaats. Maar ik vind het een beetje jammer als ik het plaatsje/stadje dan niet kan verkennen. Daarbij komt dat ik nu in een grote plaats zit en vrij makkelijk met de bus (in 4 uur) naar de luchthaven van Madrid kan en vandaar naar huus. Niet mijn favoriet, maar ik denk in dit geval wel verstandig....

Ik ga later verder! Eerst even wat eten, want ik val bijna om!!

Reacties

Reacties

Linda

Blijft jammer hé! maar zoals we al over de telefoon zeiden, niks forceren! dan maar praktisch en volgend jaar nieuwe kans. Toi toi toi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!