sasontheroadagain.reismee.nl

Van Estella naar Los Arcos

Hallo allemaal,

Vandaag was een hele mooie maar byzonder pijnlijke dag. Mijn rechterknie vond het echt niet leuk meer en hoewel het eerst alleen bij het dalen pijnlijk werd, maakte het aan het eind van de dag niet meer uit of ik nou steeg, daalde of zelfs maar vlak liep!! GRRRRRRR!!!

Het was echt een prachtige tocht, dwars door het platteland, de wijngaarden, maar vooral dus de heuvels. Overal zijn de weilanden al geoogst en de balen stro en hooi liggen opgestapeld. Goudgele en okertinten naast groen en bruin, met hier een daar een paar cypressen.....prachtig!!

Vandaag ook een erg leuk stel uit Texas ontmoet die ook bij me zijn gebleven toen ik bijna niet meer vooruitkwam. Echt tof!! We hebben onder het wandelen goede gesprekken gevoerd en ook enorm gelachen en gaan zo samen eten, als ik daarnaartoe kan hobbelen tenminste, haha!! Ik kan nu weer lachen, maar ik verzeker je dat vanmiddag de tranen in mijn ogen stonden....pfff!

Maar, er gaan bussen van Los Arcos naar Logrono, mijn volgende etappe, en ik ben er dan in ca. 30 miniluten i.p.v. 7 a 8 uur lopen....haha!! Maar ik baal wel enorm, want het is echt leuk!!

Ben net nog even door Los Arcos gehobbeld en dst is een prachtig dorpje. Het heeft uiteraard een mooie kerk met daarachter een binnentuin. Zooooo mooi en lieflijk en de mensen zijn zo aardig!! Fantastisch kleine straatjes met oude huizen, echt een pareltje!!

Morgen dus niet zo heel vroeg opstaan, want er gaat een bus heel vroeg en een om 11 uur. Lijkt me prima tijd!! Anders is er pas rond 3 uur weer een bus.

OK ik ga naar mijn avondeten hobbelen. Later meer!!

Sas

Reacties

Reacties

ianthe

Jeej succes, misschien laten tapen?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!