sasontheroadagain.reismee.nl

Van Puente la Reina naar Estella

Holy canoli, deze etappe zit er gelukkig weer op!! Gelukkig, want de benen voelen het behoorlijk. Geen blaren gelukkig maar het is veel klimmen en dalen en vooral dat dalen vinden de knietjes niet zo fijn...... En het doet zeer onder mijn tenen....voelt een beetje beurs aan en soms dan wil ik gewoon even niet meer (lopen dan)!!

Maar ik moet niet zeuren, want de omgeving is echt prachtig!! Nog even over die streek in Italië waar ik niet op kon komen......Toscane uiteraard!! Zo wandelend kom je nog eens op dingen, haha!!

Ik had vandaag alleen een vreselijk liedje in mijn hoofd en het was behoorlijk toepasselijk....."ik wil met jou wel dansen, maar mien voeten doen zo zeer". Jullie begrijpen dat ik mezelf een paar keer vermanend heb toegesproken om toch echt even aan een ander liedje te denken, toch?!

Nee, zoals gezegd, het is prachtig ,maar ik heb wel het gevoel dat ik vorig jaar kortere stukken liep en ook niet zoveel hoogteverschil had. Vandaag wel veel op steenslag weggetjes gelopen en DAT vinden de benen WEL fijn. Een aantal leuke dorpjes tegengekomen waar de mensen allemaal erg aardig zijn. De boel is toch echt ingesteld op de camino en alles wat daar bij komt kijken; hotels, herbergen, barretjes, kleine restaurantjes, souvenierswinkels, etc..

In Estella aangekomen, heb ik me wel via de pick up service van het hotel op laten halen. Het hotel ligt n.l. ruim 1,5 km van de route af en de benen wilden echt niet meer! Beviel me prima kan ik jullie zeggen.

Ga nu nog even met de benen omhoog en dan weer op jacht naar mijn avondeten.

Toedeloeee allemaal, tot morgen!

Sas

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!