sasontheroadagain.reismee.nl

Van Pamplona naar Puente la Reina

Jawel, het wandelavontuur is begonnen en hoe!!

Vandaag dus vertrokken uit Pamplona en het had al geregend. Qua temperatuur was dat prima, want de enorme hitte van gisteren was gelukkig verdwenen. Maar er zou nog meer regen komen, dus Sas was dit keer voorbereid met een turquoise poncho van de Xenos!!

Ik had hem al vrij snel nodig helaas..... Net buiten Pamplona kwam de eerste van een aantal buien en dan maakt het mij gelukkig niet uit dat ik er uitzie als een randdebiel met een enorme bochel op mijn rug van de rugzak.....haha!

De natuur is hier prachtig en ik heb vaak even moeten pauzeren, ten eerste om even op adem te komen tijdens een van de vele klimmen (juist....geen klimmetjes dus) en daardoor kon ik meteen van het uitzicht genieten. Deels is het oogsten al gedaan, maar de wijnboeren moeten nog. Je ziet dus veel goudgele weilanden met wat bomen en huizen en geprepareerde weilanden (bemest).....echt prachtig. Ik zit nu mijn hoofd te breken over naam van die streek in Italië waar ik niet op kan komen.....zo ziet het er uit!

Zoals gezegd dus veel klimmen en ook dalen vandaag. Wat zullen die benen morgen stijf zijn, maar dan moet ik weer aan de bak dus dat lopen we er wel weer uit.

Het viel me een beetje tegen qua afstand en zwaarte, maar ik heb mijn hotel op eigen kracht bereikt en gelukkig was mijn koffer er ook....altijd fijn!!

Het is een prachtig hotelletje.....geen doorsnee Caminohotel. Helemaal fijn. Meteen een douche genomen en daarna even relaxen op bed..... En als je dan moet opstaan.....auuuuw!

Ga zo op jacht naar mijn avondeten en daarna lekker slapen denk ik!!

Hasta manana mis amigos!!

Dikke kus, Sas

Reacties

Reacties

Sonja

Hey Buufie!!
Wat gaaf dat je weer op pad bent. Zo te lezen is het af en toe wel afzien maar grotendeels schitterend om mee te maken! Geniet van al het moois wat op je pad komt :-)

Knuf, Son

Linda

Hey Sas, hartstikke goed dat je het weer hebt volbracht en morgen zie je wel weer :) Nu lekker eten en uitrusten, morgen weer een nieuwe dag!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!