sasontheroadagain.reismee.nl

Aankomst in Bilbao

Hallo allemaal,

Sas is weer in de lucht.

Vandaag uiteindelijk toch vertrokken naar Spanje om te gaan lopen. Toch nog, omdat ik de afgelopen week met een zomergriepje thuis koorts lag/hing te hebben en ik niet wist of ik me goed genoeg zou voelen om op het vliegtuig te stappen. Toch gegaan en vooralsnog ben ik er blij om.

Ben vandaag geboekt naar Bilbao gevlogen; geen ipb stress zoals vorig jaar!!

Aangekomen in Bilbao, met de bus naar het centrum naar mijn hotel. Prima kamertje en eventjes relaxed op bed gelegen waarna ik toch mijn korte broek en birkies heb aangetrokken, op weg naar het Guggenheim museum. In NY ben ik niet verder gekomen dan de WC's, dus hier wilde ik echt in.

Het gebouw is prachtig en er waren mooie exposities, al ben ik geen fan van Andy Warhol..... Maar de moeite waard en zeker voor de buitenkant!!

Kan weer van mijn to do lijstje geschrapt worden!!

Net lekker gegeten bij een tapas restaurantje op aanraden van de bemanning en morgen verder reizen naar Pamplona, de start van mijn wandelroute (op dinsdag).

Nu zo nog even relaxen en dan lekker naar mijn mandje.

Tot de volgende keer maar weer!!

Toedeloeeeee.

Reacties

Reacties

Linda

Lekker Sas dat je er weer bent én weer een to do van je lijstje af ;) . Goede doorreis vandaag en geniet!

groetjes

Jeroen

Ha Zus, Fijn dat je goed aangekomen bent en zo te lezen zijn de eerste tekenen positief; lekker bed, heerlijk ge-tapas-eerd en ook nog een to do thema geschrapt....Goede reis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!