sasontheroadagain.reismee.nl

Van Pontevedra naar Caldas do Rei

En ja, ik loop door wifi problemen wat achter met de verslagen, maar ondanks het foute visje, vandaag echt een prachtige tocht gehad!!!

Vanmorgen met een hele vevelende maag vertrokken uit Pontevedra en gelukkig na ongeveer een uur of 2 trok de ergste ellende weg.

Ik heb vandaag weer grotendeels alleen gelopen. Je komt echt steeds mensen tegen, maar niet iedereen wil samen lopen, of je loopt een ander tempo, of je wilt zelf niet met iedereen lopen.....

Het was dus een solo'tje vandaag, maar daardoor wel fyn om even met mezelf te zyn en me ook te realiseren dat Sas best een bikkel is!! Niet om mezelf een veer in mij achterste te steken hoor (maar misschien ook wel een beetje, haha), maar het is ook fyn om je lichaam inmiddels zo goed te kennen en bevestigd te krijgen hoe het werkt.

Bij mij is "het foute visje", zoals het inmiddels is gaan heten, gewoon het hele spijsverteringskanaal door aan het gaan en dat komt wet de daarbijbehorende ongemakken....

Desalniettemin heb ik onwijs kunnen genieten van de fantastisch route van vandaag. Ik heb een heel stuk tusssen de druivenranken en ook onder de druivenranken door gelopen door kleine dorpjes en ook vlak langs de snelweg. En die gele pijlen maar blijven volgen he....eigenlijk is er niks aan, haha!!!

Alleen lopen is ook best wat zwaarder voor het lichaam...je hebt geen afleiding en voelt alle pijntjes en vermoeidheid, maar ik heb het toch mooi geflikt.

Aangekomen in Caldas do Rei heb ik eerst de was gedaan; sokken, shirtjes, bh's en ondergoed waren aan een wasbeurtje toe.....je wilt toch een beetje fris ruiken!!

De zon scheen op mijn balkon goen ik de was net had opgehangen en......na 20 minuten was ie weg.....grrrr.

Ik had geen zin om vanavond nog laat te moeten gaan eten en zowaar, tegenover mijn hotel zat een Froiz supermarkt. Daar wat empanadilla gehaald (deegwaar gevuld met tonijn dit keer), tomaten, wilde perziken en voila....een avondmaal.

Ik heb heerlijk op Eurosport naar de halve finale tennis dames gekeken en zag dat Serena Williams haar Annual Grand Slam op haar buik kon gaan schrijven door toedoen van Roberta Vinci.....jammerrrrrr.

Morgen de een na laatste etappe.....

Hasta manana!!!

Reacties

Reacties

Ianthe

Heerlijk om te lezen! Zo loop ik bijnaaaaa mee tot woensdag meisje dikke kusssss

Annemarie

Schrok even, dacht dat de was weg was maar neem aan dat je de zon bedoelde ???? Goed hoor lieve Sas, en bij dat alleen lopen, kom je juist jezelf tegen. Dan kan het pas een helende reis worden, zelfs met fout visje! Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!