sasontheroadagain.reismee.nl

Van Arcade naar Pontevedra

Eigenlijk schrijf ik dit verslag op 11 september, want ik was gisteren even van de radar......Sas voelde zich niet zo bie.

Waarschijnlijk een combi van iers verkeerds gegeten (zie fotovverslag), vermoeidheid en wat nog meer.

Gelukkig was het vandaag een korte etappe van "slechts" 12 km en dat kwam na die slopende etappe van gisteren wel heel goed uit.

Gelukkig was het vandaag ook droog, maar ik heb nu echt mijn regenponcho in mijn rugzakje zitten!!! De vuilniszak was een prima alternatief hoor, begrijp me niet verkeerd!!

Vandaag het eerst deel vooral alleen gelopen....dat wil zeggen dat je wel mensen tegenkomt onderweg, maar ik loop dan toch echt zelf mijn tempo.

Iets over de helft kwam ik een Nederlandse tegen, die ik al kende van de etappe van gisteren en met wie ik de welbekende visschotel had gegeten, alleen had zij kip en dus nergens last van......pfffff.

We hadden zowiezo al afgesproken om 's avonds samen te eten, dus was het best gezellig om elkaar al onderwrg tegen te komen.

Ik voelde me dus zoals gezegd niet zo bie vandaag en omdat die Spanjaarden pas om half 9 gaan eten (zij zelfs nog veel later), knapte het ook niet echt op.....

Gezelig gegeten en toen een minder prettig nachtje gehad....

Ik had mezelf voor het slapengaan beloofd dat ik met de taxi kocht als ik me echt nog behoorlijk .

K zou voelen .

Inmiddels weet ik al hoe het me vrijdag is vergaan......

Hasta manana chicos y chicas

Reacties

Reacties

Linda

Hey Sas, eindelijk weer even online :) na de whatts app berichtjes ook hier even een reactie achterlaten. Ik weet ondertussen dat de vermoeidheid een rol gaat spelen maar ook dat je daar doorheen kunt lopen. Goed gedaan!! ben benieuwd naar je verdere ervaringen en de foto's. Nog twee etappes met vandaag mee, zet m op!!

Annemarie

Och arme, ziek onderweg. Een extra beproeving dus - maar je laat je niet van de wijs brengen en gaat gewoon door. IJzersterk, lieve Sas! Wij leven met je mee!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!