sasontheroadagain.reismee.nl

Van O Porrino naar Arcade

Gistermiddag kwam ik erachter dat ik vandaag niet naar Redondela zou lopen, maar nog een stukje verder naar Arcade.....ca. 6 km verder!!!

Ik zag er dan ook best een beetje tegenop, omdat het gisteren wel ging maar aan het eind willen de benen niet meer zo..... En deze route zou stijgend eindigen volgens de beschrijving!!!

Maar ik heb A gezegd, dus zal ik ook B zeggen..... Dus vanmorgen na het ontbijt met frisse moed aan de wandel in het schemerdonker nog....rond 8 uur!!!

In mijn enthousiasme had ik alleen niet naar de weersvoorspelling gekeken en als ik dat wel had gedaan had ik gezien dat t wellicht zou gaan regenen.......mijn poncho had ik dus heel fijn in mijn koffer gelaten......

Het is echt heel grappig dat je steeds dezelfde mensen tegenkomt op de route.....iedereen gaat dezelfde kant op en soms loopt Pietje een dorp verder en kom je hem weer een dag later tegen omdat jij dan een dorp verder gaat.

Ik heb al een paar leuke mensen ontmoet van alle nationaliteiten. Vandaag ben ik een heel stuk opgelopen met een hele aardige Engelse meneer van 71 en ook een stuk met een Nederlands echtpaar.

Ik ben ook een Spaanse jongen/man tegengekomen die met zijn Duitse herder de camino loopt. De hond blijkt net 1,5 te zijn en vindt het zichtbaar leuk; hij heeft zijn eigen rugzakje en regencape.....

Ik heb uiteindelijk een alternatieve poncho gemaakt van een grote vuilniszak en die heeft me goed geholpen!! Ik was anders doorweekt geweest en daar had ik geen zin in.

Ik zal de foto's later laden, want de wifi is niet zo sterk hier en het duurt en het duurt en er wordt niks geladen.

De natuur is prachtig hier en ik heb een flink stuk door kleine dorpjes gelopen en dus ook veeeeel behoorlijk steile weggetjes op- en afgelopen....de knietjes vinden dat iets minder!!

Morgen heb ik gelukkig maar een kort stukje....maar 12 km. Dat is nu echt niks, haha!!

Maar die benen zullen wel behoorlijk protesteren na al het geklim en vooral ook gedaal van vandaag.

Ik geloof echt dat het een goede beslissing is geweest om dit te doen....al hou ik nog een kleine slag om de arm, haha!! Nee, het is prachtig en je komt echt leuke mensen tegen!!

Morgen meer....

Hasta manana!!

Reacties

Reacties

Lotte

Hai Sas, wat een mooie verhalen van je avonturen tot nu toe (praktisch hoor, die vuilniszak!!). Smaakt naar meer. Ook leuk om de enthousiaste reacties van je volgers te lezen. En wat goed dat het ook met de foto's lukt. Het wordt een prachtig reisverslag. Geniet van de relatief korte etappe van vandaag. Groeten, Lotte

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!