sasontheroadagain.reismee.nl

In Vigo

Hallo allemaal,

Gisteren was een dag om niet snel te vergeten!!

Ik was bijtijds opgestaan om toch met de eerdere vlucht van Transavia naar Barcelona te vliegen. Geen probleem om mee te komen....30 open stoelen!!

Ik was dus om half 3 al in Barcelona en mijn doorverbinding zou om half 8 vertrekken naar Vigo.

Ik kon al inchecken en zou mijn stoel bij de gate krijgen. Het was heerlijk weer, een aangename afwisseling met het butweer dat we de laatste tijd in NL hadden, dus ik heb nog een tijdje buiten gezeten.

Rond half 5 ging ik door de douane n heb wat gegeten en gehangen en toen begon het.....

Rond 18.45 uur was eindelijk de gate bekend....daar naartoe en er kwam maar geen vliegtuig......

Gatewijziging en een kleine vertraging, maar toen hoorde ik al dat een vlucht naar La Coruna was geannuleerd en de mensen daarvan op de vlucht naar Vigo waren gezet.......niet zo fijn om te horen als jullie weten dst ik uiteraard alleen maar meekan als er een vrije stoel op de vlucht is.

En het werd maar later en later en er was helemaal NIEMAND van Vueling te bekennen.

Naar de balie van Iberia en die begonnen bijna te lachen toen ze hoorden dat ik als IPBer meewilde......NI SENORA, NO ES POSSIBILE!!!

Om een heeeel lang verhaal kort te msken....het loont toch om vol te houden, want het vliegtuis is uiteinedelijk om half 1 vertrokken en Sas mocht mee!!!!

Hij ging zelfs nog met open stoelen weg....toch wat mensen afgehaakt!!

Ik zei tegen de grondstewardess dat ik haar wel kon zoenen en heb echt een vreugdedansje gedaan.

Ik was uiteindelijk om 3 uur in mijn hotel en heb een paar uur kunnenn slaoen.

Ik ga zo naar Tui waarhet wandelavontuur kan beginnen en heb net nog even een klein rondje Vigo gedaan en belandde nog in een kertkdienst... Ik heb meteen maar een kaarsje aangedtoken; dat kan in ieder geval geen kwaad!!!

Ben compleet gesloopt maar ik heb er zin in....het is prachtig weer en als ik vanmiddag nog een paar uurtjes kan slapen.....komt allemaal goed.

Hier bij het NH hotel hebben ze goede wifi, dus daar heb ik nig even gebruik van gemaakt.

Ik hou jullie zo veel mogelijk op de hoogte!

Adios, hasta la proxima vez!!

Dikke kus, Saskia

Reacties

Reacties

Jeroen

Ha Zus, dank voor het verslag. Heel veel succes met "de eerste stapjes" ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!