sasontheroadagain.reismee.nl

Het lijkt dan toch te gaan gebeuren.....

Hallo allemaal,

Even snel een berichtje voordat ik dit weekend vertrek naar de Spaans/Portugese grens.

Zoals het er nu uitziet, vlieg ik zondagmiddag via Barcelona naar Vigo. Voor de geografisch geschoolden onder jullie, ja inderdaad een beetje met een omweg!! De vluchten via Madrid zijn de meeste logische keuze, maar alle vluchten naar Madrid zitten bomvol en nu ik iets geboekt heb, wil ik er wel graag komen zodat ik alles kan meemaken!!
Eens een Hollander, altijd een Hollander, haha!

Ik kom dan zondagavond in Vigo aan en kan dan maandag rustig met de taxi van Vigo naar Tui (wel 20 km verderop) waar mijn wandeltocht aanvangt.

De planning van "mijn Camino" ziet er als volgt uit:

  • Dinsdag 8 september start van ik van Tui naar O Porrino
  • Woensdag 9 september van O Porrino naar Redondella
  • Donderdag 10 september van Redondella naar Pontevedra
  • Vrijdag 11 september van Pontevedra naar Caldas do Rei
  • Zaterdag 12 september van Caldas do Rei naar Padron
  • Zondag 13 september van Padron naar Santiago de Compostela

Eerlijk gezegd heb ik er onwijs veel zin in en zie ik er tevens best tegenop. WAT DOE IK MEZELF AAN!!! Dat vraag niet alleen ik me soms af, maar ik heb deze vraag toch ook van een aantal andere mensen gekregen.....

Afijn, ik verwacht heerlijk in de natuur te wandelen en ik hoop mooie dingen en ook mooie mensen tegen te komen.

Ik zal nu proberen om WEL wat foto's te laden, zodat jullie een idee krijgen en daarnaast probeer ik ook met mijn spiegelreflexcamera mooie plaatjes te schieten.

Vanavond de koffer zoveel mogelijk volgooien, zodat ik morgen nog de missende dingen kan halen en dan.....

Blarenpleisters mee en mijn bergschoenen gaan in mijn handbagage!!
En nu maar hopen dat ik WIFI heb daar, haha!!

Tot snel.

Liefs, Saskia

Reacties

Reacties

Ianthe

SAS ik vind dit absoluut super en heel stoer dat je dit gaat ondernemen, I see it as the cherry on your cake for now!
Super trots op je met wat je allemaal gedaan hebt dit jaar.
Geniet, total mindfulness, als je daar loopt, stiekum beetje jaloers op je, vooral naar de ervaringen die je gaat opdoen, en " gewoon" te lopen!!! Dikke knufff meisje Adios ;))

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!